30 Haz 2009

Linzer kurabiyenin güzeli anlatılmaz, yenir…

“Linzer kurabiye” denen kurabiyeye bayılıyorum, hikayesi ise şöyle; ben kurabiye olaylarına girince, uzun seneler Almanya’da oturan arkadaşım Sıla “hadi Linzer” yapsana dedi. E kendisi hamile olduğu içindir ki yaklaşık 4-5 ay önce bir deneme yapmıştım. Ama o zamanlar daha toyum, aklıma bloga eklemek vs gelmedi. Haftasonu bana Amerika’dan bol bol malzeme taşıyan Levent arkadaşımız bize gelince dedim “Kolları sıva Zeynep güzel bir Linzer yap”. Bu arada Sıla’nın benim Linzer’ler için ilk ısırıkta yorumu şuydu “Mmmm, tam Almanya’dakiler gibi olmuuuuş” :)

Ve sonuç, eve gelenler “crunchy”, “ekşimsi”, “tereyağ kokulu”, “badem lezzetli” kurabiyeleri silip süpürdü…miam miam…

2 tavşan zıpladı:

duygu dedi ki...

eeee....ama tarif nerde...

Nesobaby dedi ki...

evet hani tarif :D

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan