1 Tem 2009

Erkeklerin doğum günü kurabiyeleri daha bir alengirli oluyor :)

Ela hanım bana Ankara’dan ulaştı, kendim memleketim olunca siparişle daha bir güçlü bağ kurdum sanırım :) Ela hanım sevgilisi Barbaros bey’e anladığım kadarıyla çok güzel bir doğum günü sürprizi hazırlama çabasında. Benim yapacağım kurabiyeler de bu sürprizin bir parçasını oluşturacak.

Başlıkta da yazdığım gibi, beylere hediye bulmak, hazırlamak her daim biz bayanların ciddi bir kabusu olmuştur. Kıyafet alsan bir türlü, kol düğmesi desen hepsi kullanmaz, kurabiyeleri yapmak da aynen öyle oldu. Uzun uzun düşündüm Barbaros bey’e beğeneceğini umduğum birşeyler bulabilmek için. Umuyorum başarılı olmuşumdur.

Yazmama gerek yok, belli oluyor ama Barbaros bey de benim gibi Galatasaray’lıymış…kih kih..:o)

Teşekkürler Ela hanım…

 

3 tavşan zıpladı:

Gonca dedi ki...

Çok cici olmuşlar yine Zeynepcim özellikle çöp adamlara bayıldım :)) Tarzın çok hoşuma gidiyo ellerine sağlık.
Sevgiler

Ceren - Biri Pişirmiş Biri Yemiş dedi ki...

Bunlar daha bir yetişkin işi olmuş Zeynep, çok hoşuma gitti. Benimki kurabiyesiz geçti maalesef :o( Artık eşim için böyle birşeyler planlayalım bari...
Veya evlilik yıldönümü kurabiyesi de olur değil mi?..
Ellerine sağlık canım...

Kurabiye Diyarı dedi ki...

çok şeker olmuşlar, bayıldım :)

burçak

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan