20 Haz 2009

En büyük bizim baba, yaşasın Mito :)

Öncelikle tüm ama tüm babaların babalar gününü kutluyorum. Benim için yarın buruk bir gün çünkü canım babamı 2006 yılında kötü bir hastalıktan ötürü kaybettim. Onun yeri asla dolmaz, bu bir gerçek, ancak çok şanslıyım ki eşimin babasını en az kendi babam kadar sevip kendisine değer veriyorum. Kendisi çok kıymetli ve önemli benim için. Onu mutlu etmek için, kendim, eşim ve ablasının ailesi adına kocaman bir kurabiye hazırladım. Aslında tekil konuşmak yanlış, eşim Can da çok çok yardım etti bana, mesela görmüş olduğunuz bütün harfleri Can hazırladı, kurabiyenin pişirimesinden süsleme aşamasının bitmesine kadar hep benimleydi :) Ortaya çok pozitif bir kurabiye çıktı, bayıldık :) Ölçüleri yaklaşık 25x15 cm civarında, kocaman birşey oldu =)

Herkese yarın babalarıyla, mutlu, huzurlu, umut dolu bir kutlama diliyorum…Sevgiler.

4 tavşan zıpladı:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

süperrrrr.ellerine sağlık canım

zarpandit dedi ki...

harika bir fikir!!! :)

Ceren - Biri Pişirmiş Biri Yemiş dedi ki...

hem fikir süper, hem de görüntü. eminim çok mutlu olmuştur. ellerine sağlık :))

Gonca dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, çok şeker:)))

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan