27 Oca 2011

Askere hoşgeldin hediyesi

Asker dönerken ne yapılır? Hediye alınır =)) Bu da onlardan biri : )

Zeynep

9 tavşan zıpladı:

Eya dedi ki...

Zeynepcigim cok güzel ammma ben asagidakilere takildiiiim.Cok seker coook...herzamanki gibi...bol siparisler olsun Sevgililer günü icin...kolayliklar diliyoruuum,sevgiler

zehra

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Zehra'cım çok teşekkürler, izlemen, yorumlaman için =)

► Hobihane ◄ dedi ki...

en alttaki pasta çok güzel düşünülmüş.önemli notlar, tarihler..severm böyle ayrıntıları.. ellerinize sağlık

Serran-Butterfly Cookie dedi ki...

ayyy çook şeker olmuş yine...ellerinize sağlık zeynep hn.bayıldım walla:)

cicikan dedi ki...

Bunlar harika olmuşşş ve kurabiyelerinin tadı harika görüntüleri ise öyle güzel ki insan yemeye kıyamıyor ilk başta yedimi de tadından bırakamıyor blogundan kazandığım hediyelim bugün elime ulaştı ve çay demleyip bir iki tane yedim gerisinide cumartesi misafirlerim gelecek onlara ikram edeceğim harika oldu bu çok sağolll

maral's cakery dedi ki...

her zamanki gibi süpersin! ellerine sağlık :)

Lia dedi ki...

Zeynep lütfen benim bloguma yorumumun cevbını yazar mısnın?

Bunları nasıl yapıyorsun sanki süs gibi duruyorlar. O kadar güzel yapıyorsun ki işini. Seni çok tebrik ediyorum bende böyle şeyler yapabilmek isterdim.Zeynep Mutlu Dükkan izlenmez de ne izlenir noktasındayım artık..Hep şeyi çok iyi yapıyorsun senin yaptıklarına bayılıyorum. Bunu senin yaptığını bilmesem hazır alındı sanarım Zeynepciğim..Başarılarının devamını dilerim..

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Lia'cım çok teşekkürler, baktım ama tam olarak blogunda neye yanıt vermemi istediğini çözemedim =)

M.Akif dedi ki...

Epey renkli birşey olmuş (:

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan