5 May 2010

Arkadaşa komik hediye

Ayben Hanım’dan çok sevdiği bir arkadaşına giden komik cupcake’ler :)

Zeynep

5 tavşan zıpladı:

sine'mden dedi ki...

eğlenceli olmuş bunlarda :))

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Çok güzeller çok! Ellerinize sağlık...

Yasmn dedi ki...

bunlarrda çok güzelll... Sanırım benim ki biraz aceleye gelmiş..=(

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Çok teşekkürler güzel yorumlarınıza, Yasemin'cim öyle düşünmene çok üzüldüm çünkü her kurabiyeyi önce ben beğenmeden asla göndermiyorum, ancak kurabiyeleri önceden gösterme imkanı olamadığı için beklentilerle ortaya çıkan modellerin tutmaması birbirini tabii ki mümkün. Bir de sana ulaşmaya çalıştım telefonla ancak geri dönüş alamadım...

Yasemin dedi ki...

Hayırrr,, bu tatlıı dukkanınn tatlı sahıbesii uzullmesıınn kıı..=) Kurabıyeleree bayılmıss benım sevgılımm, ellerınızee saglıkk..Sanırım cupcake lerdendee sparıss vermeemız lazmm cunku onlarda superr..=) tatılınıızın bıtmesınıı 4 gozle beklıyoruzz..=) Ve sızıı cok sevıyoruuzzz..

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan