28 Nis 2010

Doğum günü kurabiyeleri

Sizlere bir haberim olacak, şu an bulunduğumuz tarihlerden yaklaşık Haziran ortasına kadar sipariş kabul edemiyor olacağım.

Önümde uzunca bir zaman kapasitemi doldurmaya yeten siparişim söz konusu, ardından da bir süreliğine seyahatte olacağım (Ben tatilime düşkün bir insanım :P ). Bu sebeple blogu okuyan, iletişim kurmak isteyen herkesin bilgisi olması açısından, Haziran 21’den sonrasına yeni sipariş kabul edebiliyor olacağım :o)

Bu haberi verdikten sonra Münih’ten beni bulan, Kuşadası’nda bulunan annesinin yeni yaşı için taa oralardan benim aracılığımla doğum günü kutlamasında bulunan Nazlı Hanım’a gelelim. Sipariş detaylarını netleştirirken annesinin cici el işlerini, ördüğü harika bebek eşyalarının fotoğraflarını paylaştı benimle Nazlı Hanım. Kurabiyelerde bu yüzden bol bol yün yumağı görebilirsiniz : )) Pek çok çeşit kurabiye olunca siparişte toplu halde çekim yapmak çok zor oluyor, ben modellerin arasından birkaç tane çekip yayınlıyorum, ve özellikle “Saniş” Hanım’ın pomponlu bebek bahtaniyesini görmenizi istiyorum (en altta sağda). Nazlı Hanım’dan söz kopardım sayılır, bebek olursa bir gün (!?!) bana da pomponlu bahtaniye örecek Saniş Hanım : ))

Zeynep

5 tavşan zıpladı:

Ebru dedi ki...

Zeynep hanım,

ellerinize, emeğinize sağlık. Gerçekten hepsi birbirinden farklı ve özgün kurabiyeler tasarlıyorsunuz. Bol kazançlar dilerim.

Bir konuda bilginize ve tecrübenize ihtiyacım var. Ben de patchwork harf kalıplarından almıştım, kızımın doğum günü için onunla birlikte kurabiye hazırlamak istiyorum. Ancak harfleri düzgün bir biçimde çıkarıp kullanamıyorum. Püf noktasını veya yapılışını anlatabilirseniz çok mutlu olurum.

Şimdiden teşekkürler ve iyi tatiller.

Zeynep'in Evi dedi ki...

canm ellerine sağlık..acaba mailine bakıp bana dönebilirmisin bir ricam vardı da senden:)

Duygu Tugcu dedi ki...

gusel seyahatlar zeyneppp.... :)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Teşekkür ederim Chef'im =)

Adsız dedi ki...

bu uğur böcüklerine bayıldım, ellerinize sağlık :)

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan