10 Tem 2009

Tatil öncesi bebek kurabiyeleri

Geldik tatilden önceki son yazıma, Verda hanım Ankara’dan bana ulaşıp 70 adet bebek kurabiyesi sipariş etti. Yeğeni Zülal’in doğumu için sipariş edilen bu kurabiyeler sürekli minik ertelemelere maruz kaldı çünkü sevgili bebeğimiz Zülal annesinin karnında pek bir rahat etmiş ki, çıkmak istemiyormuş :) Doğumun ertelemelerine uygun olarak ben de tatile gitmeden önceki son günümde bu siparişi Verda hanıma gönderdim. Kurabiyeler minik Zülal’in pembe-yeşil bebek odasına uyumlu yapıldı ve Verda hanım tarafından sürpriz olacak şekilde doğum gününde hediye edilecek…

Not: 11/07 – 18/07 tarihleri arasında tatilde olacağım, bu süreçte bana her zaman 0 532 520 38 78 no’lu cep numaramdan ulaşabilirsiniz.

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.

Sevgiler…

Zeynep

 

2 tavşan zıpladı:

Tuğba Agaci dedi ki...

Hepsi de birbirinden tatlı ama en çok uğur böceği şeklinde ki kurabiyelerine bayıldım.Ellerine,emeğine sağlık..

İyi tatiller (:

Adsız dedi ki...

Sevgili Zeynep;
Seni sevgili Didem bizlere tanıttığından beri büyük bir keyifle takip ediyorum.
Didem zaten bu konuda kelimenin tam anlamı ile üstad, önünde saygı ile eğiliyorum :)

Ama sende bu konuda bence inanılmaz hızlı ve güzel bir yol katettin. Benim için kurabiyelerin düzgün kaplanması, deyim yerinde ise mum gibi ! olması çok önemli. (biraz simetri hastalığıda mevcut:)
Bu bebek kurabiyelerine herşeyi ile bayıldım... Renkler, dizaynlar hepsi ayrı ayrı harika. En önemlisi de kusursuz kaplama.
Ellerine sağlık tekrar.
Umarım siparişlerin her geçen gün artar, yüzünde hep fotoğrafindaki gibi güler.
Sevgiyle.

Müge

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan