9 Tem 2009

Kocaman doğum günü kurabiyesi

Burcu hanım bizim Can ile babamıza yaptığımız kurabiyeden esinlendi ve benden sevgili annesi Ayşe hanım için 55. yaş kurabiyesi sipariş etti. Ben de kurabiye bir bayana gideceği için renk ve tarzı biraz değiştirerek kocaman kelebekli bir kurabiye yaptım =) Yazımız şöyle “ En büyük anne bizim anne, yaşasın Ayşo” :)

Sevgiler,

Zeynep

 

1 tavşan zıpladı:

ZUHAL dedi ki...

selam ben zuzu kurabiyelerinden zuhal.Kurabiyeleriniz çok hoşlar. Çok güzel düşünüp tasarlanmış ,çok değişik ve yaratıcı olmuşlar.Ellerinize sağlık.Ben bu işte oldukça acemi sayılırım.Blogum da 1-2 aylık...İnsan başlarda kendini iyi hissetmiyebiliyor.Benim blogumu ziyaret edersiniz sevinirim.Desteğinizi bekliyorum.SEVGİLER.....

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan