31 May 2009

Kadıköy Türk Kadınlar Birliği pasta yarışması cupcake’leri

Canım annem; toplumumuza, kadınlarımıza, gençlerimize, öğrencilere pek çok faydalı faaliyetler düzenleyen, okullar açan, ilkokullarda kütüphaneler kuran, üniversite öğrencilerine burslar sağlayan ve saymakla bitmeyecek daha nice değerli projeler üreten Türk Kadınlar Birliği’nin Kadıköy Şubesi’ne üye. Bu değerli dernek cumartesi Selamiçeşme parkında düzenlenen mini bir pasta yarışması düzenledi. Buradaki en önemli amaç üyelere moral olması olduğu gibi, bu yapılan değerli lezzetleri jüri tarafından oyladıktan sonra kermese katılanlara satmak ve bundan öğrenci okutmak için gelir elde etmek. Ben bu sene ilk defa katılmak ve üyelere bu yönde destek vermek istedim.

Sizler de benim gibi maddi manevi destek vermek isterseniz, öncelikle derneğin sitesini ziyaret edebilir http://www.tkbkadikoy.org, her türlü bilgi için de 0 216 414 86 16’dan gönüllülere ulaşabilirsiniz.

Konumuz pasta olunca, ilk defa cupcake olayına girmiş bulundum. Yalnız ne yalan söyliyeyim, lezzetler harika oldu. Mine’nin bana hediye etmiş olduğu cupcake tarifini kullandım, şeker kreması ile kaplamadan önce ise keklerin üzerini bitter çikolata ile hazırlanmış inanılmaz, (miam! miam!) çılgın iç geçirici ganaj kapladım. Bu evde hazırlanan ganaj ne de lezzetli oluyormuş :))

Bu arada yarışmada jürinin oylarıyla birinci oldum :)

Hanımlar bayıla bayıla yediler :) ihihih

2 tavşan zıpladı:

pasta evim dedi ki...

AMAN DA AMAN SEVERİM SENİN BİRİNCİLİĞİNİ BEN. ZEYNEPCİĞİM İNAN HİÇ ŞAŞIRMADIM BİRİNCİLİĞİNE.SENİN AZMİNE HİÇ BİR ŞEY DAYANAMAZ. SEN AYNEN KONUŞTUĞUMUZ GİBİ DOĞRU YOLDA İLERLİYORSUN CANIM.YAKINDA 'SİPARİŞ YOĞUNLUĞUNDAN SİTEME YAZI YAZMAYA VAKİT BULAMIYORUM' DİYE BAŞLAYAN YAZILARINI BEKLİYORUM.İNŞALLAAAAAAAAH. CUPCAKELER HARİKA GÖRÜNÜYOR. ELLERİN DERT GÖRMESİN.

sabiha türk dedi ki...

bende kızım sayesinde tanıdım sizi harika kurabiyeler yapıyosunuz:))ellerinize sağlık tebrik ediyorum:))

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan