31 May 2009

Birinci yaş günü kurabiye ve cupcake’leri

Evet, inanılmaz ama ben de artık siparişlerimi paylaşıyorum. Bu benim için büyük heyecan, çünkü her bir siparişim çok çok değerli benim için.

Deniz ile Irmak bugün 1. yaşlarını doldurdular, onlara doğum günleri için renklerine yaparken bayıldığım mor, yeşil ve pembeli kurabiyeler ve cupcake’ler hazırladım. Umuyorum beğenmişlerdir.

Yeni bir hafta başlıyor, pazar yine bitti, herkese mutlu bir hafta olsun şimdiden :)

 

 

 

5 tavşan zıpladı:

pasta evim dedi ki...

KURABİYELERİN RENKLERİ,ŞEKİLLERİ VE SEPET UYUMU HARİKA OLMUŞ.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

zarpandit dedi ki...

işte on yüz milyon baloncuk oldu içimde bak şimdi :D:D:D süpersin! çalışmalar tam gaz desene! :) bende yeni malzemelerimi bekliyorum inatla hiçmi hiç şeker hamuruna dokunasım yok bu aralar :S

sekerpasta dedi ki...

renkler de çok şirin, kurabiyeler, cupcakeler de, ellerinize sağlık...

burçak

Ceren - Biri Pişirmiş Biri Yemiş dedi ki...

zeynepcim ellerine sağlık, harika ve leziz görünüyorlar. görsel olarak zevkini konuşturmuşsun yine, eminim tatları da harikadır :)

Unknown dedi ki...

Zeynepciğim, ırmak ve Deniz'in 1. yaş kurabiyeleri çok güzel olmuştu, eline sağlık :) Daha önce teşekkür edemedim kusura bakma. Artık her yaşlarında sipariş veririz :) Sevgiler

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan