7 Şub 2011

“Zeynep’in Yeri” ve kurabiyesi

Sevgili Zeynep’in blogunu görmeyeniniz, duymayanınız var mı?

Zeynep pek çoğumuzun hayal ve imkansız gibi gördüğü yerlere gidip, ancak belgesellerde karşılaşabileceğimiz kareleri yakaladığı; inanılmaz bir fotoğraf kabiliyeti ve gözüne sahip olduğunu kanıtlayan, pozitiflik aşılayan, halimize şükretmeyi dahi öğreten muhteşem bir bloga sahip. Devamını okumadan hemen şimdi tıklayın : http://www.zeynepinyeri.com/

Zeynep’i çok uzun zamandır blogu vesilesiyle biliyor olmama rağmen, yakın zamandır ufak ufak iletişim kuruyoruz, ve bu iletişim kurabiye siparişiyle pekişti. Birisinin kendi kendine kurabiye sipariş ediyor olmasına bayılan ben, ve bana “biliyorsun, kedim Hürrem, fotoğrafçılık, periler..vs” kadar az ama öz konu veren Zeynep’le, ona layık bir kurabiye çalışmak istedim.

Zeynep, Etiyopya fotoğrafların kelimelerle anlatılamayacak kadar muhteşem, tebrikler.

Zeynep

7 tavşan zıpladı:

Zeynep dedi ki...

Zeynepciğim, muhteşem bir kurabiye..muhteşem bir sunum..ben teşekkür ederim. Daha nice kurabiye ve fotoğraflara! Ellerine sağlık.

mine dedi ki...

zeynepin yerini çok seviyorum pastasına da bayıldım ellerine sağlık ancak bu kadar tatlı yapılabilir

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Zeynepciğim,zaten seni çok zevkle
izliyordum,beni diğer Zeynep ile tanıştırdığın için çok teşekkür ediyorum, fotoğraflarına bayıldımmm...
sevgiler
zeynep..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

harika bir pasta olmuş harika!!!! fare ayrı güzel, ayağa dolanmış yumak detayı ayrı güzel! ellerinize sağlık! harika bir blog öğrenmiş oldum sayenizde:) teşekkürleri

Bernice dedi ki...

Ben, gözleri sevgi onun küçük ayak kablo arapsaçı.
Hehehehe,I was trying to translate with google. I wanted to say that I love her eyes, and her little toes tangle in the cable, and I also would like to thank you for you email, it was very sweet of you. Kisses.

fashion by kitty dedi ki...

ANAMM bu ne güzel bir kurabiye:) çok güzell olmuşş bayıldımm sni ve kutrabiyelerini büyük bir zevkle izliorm kendı blogumdada svgililer günü için olanı pylaştm. senide bloguma bklerim izleyicim olursan çok sevinirim:)
http://fashionbykitty.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Muhtesem ötesi olmuş yine :))
Kurabiye yapmıyor olmasam kesin baş müşterin olmaktan büyük keyif alırdım :)) sevgilerimle...gamze

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan