17 Oca 2011

Mutlu Dükkan ve Food and Travel Dergisi

Kendim dahil blogculardan birilerinin keşfedilip basında yer almasına bayılıyorum, gözlerim doluyor. Biliyorum ki hepimiz kendimizden, hayatımızdan fedakarlık edip birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Bu emeklerin farkedilmesi, değer bilen insanlar tarafından anlamlandırılıp hakkında yazılar yazılması çok çok mutlu ediyor beni.

Food and Travel Dergisi’nden Ebru Hanım da beni Air France’tan kendisine ulaşan yeniyıl paketi vesilesiyle tanıyıp Ocak sayısına hemen dahil etmek istedi. Sonsuz teşekkürler Ebru Hanım !

Mutluyum =)

Zeynep

10 tavşan zıpladı:

Funny Me dedi ki...

Sanki kendi bloğuma yer vermişler gibi çok mutlu oldum , söylemeden edemicem size yer vermekte geç bile kalmışlar

plndrkn dedi ki...

Ayy ne güzel!! Daha nice böyle güzel yerlerde seni görelim inşallah :)
Darısı da başıma ;)

Bu arada bu gün 17 Ocak ve ben heyecanla çekilişin sonucunu bekliyoum :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Tebrikler Zeynepciğim sanırım birbirimizi en iyi anladığımız gün bugün, benzer mutluluğu bende paylaştım da :))

Gözde dedi ki...

Dergiyi açınca seni görmek çok keyifliydi. Daha nicesine.

Oglak Kizlari dedi ki...

Zeynep,

Kolay gelsin.

Ne güzel. Darısı başımıza. Dergiyi son dört aydır takip ediyoruz ama bu ay henüz almadım.

Başarıların devamınıı dilerim.

Takipçi anne Çiğdem

Nazli dedi ki...

Harika haber Zeynepcim, tebrikler:)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Herkese çoooooook teşekkür ederim, yanımda olmanız beni çok mutlu ediyor. Her isteyenin ve çalışanın başına gelmesini can'ı gönülden diliyorum.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tebrikler, adaşım.
Sevgiler

larissagunlugu.blogspot.com dedi ki...

memlekete her gittigimde dergiyi aliyorum,ne guzel tesaduf ettim ki bu sayida mutlu dukkani gorunce cok sevindim, eee siparisler bundan fazlasina bile degerdi dogrusu.
bende buyuk boy kurabiyeyi sonunda yaptim, acemicede olsa. sitenden fikir ve ornek aldigi hem bildirmek hem tesekkur etmek istedim. sevgiler

Yasemin dedi ki...

Zeynep senin adina gercekten cok sevindim. Bu aralar mutlu hissetmek istedigim zamanlar senin bloguna bakiyorum, blogumda senin blogunla ilgili yazi da yazdim. Belki bakmak istersin.
www.birazhayat.blogspot.com
Yaptiklarindan dolayi tekrar tebrik ediyorum.

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan