10 Oca 2011

İstanbul’da ev yapımı kurabiyeler – Home made cookies in İstanbul

 

Mutlu Dükkan’da yaptığımız herşey ev üretimi, sıcacık fırından çıkıyor ve tazeliğini asla kaybetmeden tereyağı kokuları içinde size gönderiliyor.

Bir dergide gördüğüm, “bunu bulmam lazım !” dediğim bu harika kalıbı benden önce haberi olmaksızın bulup sürpriz şekilde hediye eden görümcem gönlümcem Berfin’e kocaman bir teşekkür :)

Siparişlerinizin kutusundan size hediye çıkabilir bundan sonra ; )

Ba-yıl-dım !

Zeynep

5 tavşan zıpladı:

GeCe dedi ki...

bende bayıldım bu western stil yazılar bu aralar gündemimde

motto dedi ki...

ya her zamanki gibi cok ciciler..

Eya dedi ki...

Hihi hi hi ..hadi simdi seni taklit etsinler bakalim :))) bir ayricaligin hep var Zeynepcigim...kiskananlar catlasin...

zehra

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

hihihih Zehra çok alemsin =))

Adsız dedi ki...

Cok seker. Gercekten de ben e yapimiyim diye bagiriyor resmen. Bi de ben uzun zamandir "kiss the cook" temali kaliplari ariyorum. Benim gorumcem boyle seylerden anlamaz, gorumcem olur musun Zeynep:) Sumeyye

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan