6 Eki 2010

Mutlu Dükkan – 06.11.2010 Kurabiye kursu

Cookie class 2

Bir yeni kursumuz daha açıldı, 06.11.2010 Cumartesi günü gerçekleşecek kursumuz için 3 kişi aranıyor =)

Katılım ve bilgi için : mutlu.dukkan@hotmail.com

6 Kasım tarihli kursumuz dolmuştur.

Yer: Etiler

Zeynep ♥

9 tavşan zıpladı:

Sirmocco dedi ki...

Aslinda 6sinda geliyorum turkiyeye. Solugu direk sende mi alsam! ama annemler kesebilir benu :)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Sirma kırıldım burda gülmekten = ) Geeeeeeeeeeel =)))) Annene de 1 kurabiye yapar gönlünü alırsın. Eheheh

kirazzade dedi ki...

aa ne güzel. saat kaçtan kaça kadar sürecek ve ücreti ne olacak? Malzeme getiriliyor mu? Ben pek yabancıyım da bu konuya :D

Adsız dedi ki...

ben yine gelmek istiyorum, her kursuna katılmak istiyorum :)

neriman :)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

kirazzade'cim rica etsem bana mail atabilir misin, sana detayları gönderirim : )

Neriman'cım yolun yine ne zmn bizim oraya düşerse gel, çok memnun olurum =))

kirazzade dedi ki...

kirazzade@gmail.com :)

handeguler dedi ki...

Merhaba Zeynep. Ben mail attım ama eline ulaşmama ihtrimaline karşı buradanda yazmak istedim. Kursa katılmaya can atıyorum. Beni mail ile bilgilendirirsen çok sevinirim.
Sevgiler

handeguler dedi ki...

Sanırım mail adresimi yazmayı unuttum:)

hande_guler2002@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Selamlar,
bende kursunuza katılmayı çok isterim!
adresinize mail attım. kantebru@gmail.com
mutlu başarılarınızın devamını dilerim.
ebru:)

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan