15 Eki 2010

Kurabiye kursu hatırası

Kısa süre evvel kursumuz vardı, çok keyifli geçti, size kursiyerlerimi tanıtmak istiyorum : ) Soldan sağa Pelin {www.renklipudra.com ve www.renklipasta.com } Pelin’in o harika sitesine ve bizlerle paylaştığı tasarımlara bakarak hep tanımak istemişimdir, kurs vesile oldu : ). Sena {çok uzaktan akraba çıktık :o) } ve yemek işinden benden 20 kat fazla anlayan Neriman, kendisi okul müdiresi : )

Bu da kurstaki sevimli ördeğimiz : )

Zeynep

4 tavşan zıpladı:

Little E dedi ki...

yine yetisemedim kursa :( Kasim' da dolmus :(

Adsız dedi ki...

Zeynepcim seninle tanıştıktan sonra anladım ki mutlu dükkan kurabiyelerinin sırrı senin sakinliğin, sabrın, gülen gözlerinle tasarlanıyor. Herşey için tekrar teşekkür ederim, sevgiler canım - Pelin

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Esra'cım, Ocak ayından itibaren daha sık olacak kurslar =)

Pelin'cim, yazdıkların çok özel, nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Seninle tanışmak çok büyük keyifti benim için, tüm yazdıkların senin güzelliğinden kaynaklanıyor.
Öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

Merhaba Zeynep :)

Bir kurs delisi olarak, aldığım en keyifli kustu. Tüm deneyimlerini bizimle içtenlikle paylaştığın için çok teşekkür ederim.

Neriman

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan