13 Ağu 2010

Yurtdışından arkadaşa hediye

 

Artık farketmeye başladım ki, benim ciddi miktarda yurtdışından “takipçim” olmuş (evet, biraz şımarıyorum kabul ^-^ ). Hale Hanım da beni Amerika’dan bulanlardan. Ben Amerika tatiline gitmeden bana pek çok öneride, dükkan tavsiyesinde bulunmuştu ve ben önerdiği tüm bu dükkanlara gidip malzeme alışverişi yaptım : )

Bugün Hale Hanım’ın çok yakın bir arkadaşına hazırlattığı kurabiye karşınızda. Çok sağlam bağları olan bir dostluk bu; mesafe, engel dinlememiş, git gide güzelleşmiş.

Zeynep

4 tavşan zıpladı:

deniz dedi ki...

Bayılıyorum bu hikayesi olan kurabiyelerinize :)

Sevgiler
Deniz

deniz dedi ki...

Kurabiye yaparken ara sıra kopya çekiyorum affolaaa:)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Merhaba Deniz Hanım, yorumlarınıza çok teşekkürler. Beğenmenize çok sevindim. Modellerde esinlenme / aynısını yapma konusunda ise Mutlu Dükkan adını ve linkini kullanmanızı rica edeceğim. Öbür türlüsü kalp kırıcı oluyor :].Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Bende sitenizi yeni keşfettim ve harika şeyler yaptığınız için sizi tebrik ediyorum. Önümüzdeki ay kısa bir Amerika yolcuğu yapacağım ve şimdiden malzemeler için gidebileceğim yerlerin adresleirni arıyorum internetten. Önerebileceğiniz yerler var ise paylaşırsanız çok mutlu olurum. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgiler Petek

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan