9 Ağu 2010

Yapyapistir.com

Çok beğendiğim bir site vardı, www.yapyapistir.com , ara ara vakit buldukça scrapbook ürünlerine bakardım. Sonra birden sahibi Esra Madran’dan bana bir mail geldi, öğrendim ki eşi Galatasaray Lisesi’nden abim olurmuş. Pek bir yakın hissettim kendimi. Gel zaman git zaman, friendfeed’de başka ortak tanıdıklar çıktı. Kendisi Lei Leo adında harika hamile/bebek kıyafetleri yapan ve sahibesi de adaşım Zeynep olan sitenin kutularının tasarımında da yer almış pek şeker birisi :)

Geçenlerde Esra’dan o harika kağıtlarından istedim. Bana elindeki tüm puantiyelileri gönderdi, ben de seçmece yaptım ve bir baktım ertesi gün paket ulaştı bana, meğer Esra bana hediye etmiş o güzel kağıtları. Ben de hemen paylaşmak istedim. Bundan sonra bu güzellikleri sağda solda bolcana göreceksiniz Mutlu Dükkan’da!

Teşekkürler Esra’cım :o)

Zeynep

1 tavşan zıpladı:

www.yapyapistir.com dedi ki...

Zeynep'cim,
Hislerimiz karşılıklı :-) Güle güle kullan kağıtlarını sevgiyle.
Yeni süprizlerde geliyor.
Sevgiler

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan