15 Nis 2010

Tema Yarışması sonucu

Kazanan belli oldu! 30 Mart tarihinde başlattığımız yarışma bir kaç aşamadan oluşuyordu ve sizlerin üstün “kafa patlatmaları” sonucunda bir birincimiz oldu : ) Zeynep’in Evi isimli harika blogun sahibesi sevgili Zeynep “Meslekler Teması” fikri ile Mutlu Dükkan’dan 10 adet kurabiye kazandı, tebrikler (şak şak!) : ))

Tekrardan; bu süreçte beni takip eden, yorum yazan, fikir üreten herkese sonsuz teşekkürler : )

Meslekler temalı kurabiyeler ise umuyorum en kısa zamanda listede yerini alacak : ]

Zeynep

8 tavşan zıpladı:

ceydabural dedi ki...

aaaa... zeynep çok sevınecek bu habere :)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Umarım :o)

Gami dedi ki...

Aaa Zeynep kazanmış :D Çook mutlu oldum.
iki Zeynep'e de kocaman bir alkış...

seren dedi ki...

tebrik ederim zeynep hanımı :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

nekdar sevindiğimi tarif edemem çok teşekkür ederim:) fikrimin devam edecek şekilde temalarda yerini alması ayrıca sevdindirici:)

Yasemin =) dedi ki...

İtiraf ediyorum başta çok kıskandım, bende meslekler temasını soylemıstım ama gec kalmısım... Sonra Zeynep hanıma oy verdım tabıkıı ıcım buruk bır sekılde.. Sonucların acıklanması ıle 'Zeynep'in evi' isimli bologu tanıma fırsatı buldum ve benım ıkıncı favorı blogum olduu.. Bayıldıımm.. cıkamıyorum ınternettenn... Tesekkurler Zeynep hanımm(zeyneppciimm:),ve afiyett olsunn Zeynep hanımm..:) (bu zeynep isminde bi başarrıı bi yetenekk mi gizli nee..:) Benım yerımedee bakınn o muhtesemm gozuken kurabıyelerın tadına..:)
Sızlerı tanıdıgım ıcın cok mutluyum.

kirazzade dedi ki...

Aaaaa yarışma mı varmış, tüh! Bileydim katılır ve birinci olurdum :D Bi daha yapsanız :P

Benhurum dedi ki...

Zeynep'imin kazanmış olmasına çok memnun oldum, harika fikri ile hak etmiş, fikrine sağlık sevgili arkadaşımın.

Sizide tebrik ediyorum harika kurabiyeler yapıyorsunuz, herbirine ayrı ayrı hayran oldum, ellerine emeklerine sağlık, sevgiler...

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan