21 Nis 2010

Kişiye özel kurabiyeler

Fatih Bey sevgilisi için gerçekten kişiye özel olacak nitelikte kurabiyeler hazırlatmak isteyerek bana ulaştı, oldukça sıkışık bir ana denk gelmesi sebebiyle maalesef çok hızlı fotoğraflamak durumunda kaldım, bu yüzden fotoğraflarını beğendiğim sadece 3 modeli paylaşıyorum sizlerle =)

Bazen bu kadar detaylı kurabiyeler hazırlarken akıl sağlığımın yerinde olup olmadığını soruyorum kendime, o kadar zorlayabiliyor beni bazı modeller, ancak galiba karşıma zor bir istek geldiğinde onu hayata geçirirken sarfettiğim çabayı çok seviyorum. Başka ne olabilir ki sebebi?

Zeynep

6 tavşan zıpladı:

OiP dedi ki...

Yerim ben o Fırat'ı :))

Özlem dedi ki...

Gene eğlenceli işler olmuş..Süperr

Adsız dedi ki...

Hahha! Cok sekerler yahuu:)) (sumus)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Ben Fırat'ı tanımıyordum, yeni tanıştım desem :o) Supermiş!

kirazzade dedi ki...

Ama ama ama biz Fırat delisiyiiiiiiizzz :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

zeynepcim ellerine sağlık ben yakinen kurabiyelerdeki güzelliğe şahit oldum..sahibesi yemeye kıyamıyor ama:))

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan