12 Eki 2009

Yaman’ın doğum kurabiyeleri

Pek yakında dünyaya gelecek minik Yaman için 200 adet bebek kurabiyesi hazırladım. Daha önce başka yazılarımda da yazdığım gibi erkeklere kurabiye hazırlamak bence kızlardan kesinlikle daha zor, daha minicik birer bebek olsalar dahi :) Ama Yaman’ın kurabiyeleri sanırım annesi Pınar Hanım’ın zarafetinden ve pozitifliğinden nasibini aldı ve çok huzur verici ve kolay oldular.

Bu sefer sonuca o kadar bayıldım ki normalde eklediğimden daha fazla fotoğraf paylaşacağım.

Yaman’a şimdiden dünyaya hoşgeldin demek istiyorum, annesi gibi güleryüzlü, cici bir bebek olacağından hiç şüphem yok.

Sevgiler,

Zeynep

4 tavşan zıpladı:

İlker Ergin dedi ki...

ba-yıl-dım.kızımın doğumu çok ani olduğu için,kurabiye hazırlayamamıştım:(((ama bunları görünce üçüncü çocuğu yapmak geldi içimden....yine çok özel olmuş Zeynep'cim..Ellerine sağlık...
Sevgiler...

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

İlker'cim her zamanki gibi çok tatlısın. Hep motive ediyorsun beni, ama benim senin gibi pastalar yapmam icin daha 10 fırın ekmek yemem lazım =) bir gun senin dukkana gelmeyi cok isterim, tanışmayı, nerede yerin?
Sevgiler,

Zeynep

Özlem dedi ki...

Zeynepcim mükemmel görünüyorlar.Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Hayallerin tatlı perisi:)
Yaman ve benden tekrar kocamannnn TEŞEKKÜRLER...
Ellerine,kalbine sağlık...
Kocaman sevgilerrrrr...

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan