1 Eyl 2009

Bengi ve Utku çiftinin evlilik yıldönümü kurabiyeleri

Bengi Hanım eşi Utku Bey ile kutlayacakları 2. evlilik yıldönümlerinde benden kurabiye sipariş etti. Kurabiyelerde genellikle sevdikleri konulara ağırlık verdik, mesela çiftimiz yurtiçi, yurtdışı olsun seyahat etmeyi çok seviyormuş. Utku Bey koltuğunda oturup TV seyretmeyi ve arkadaşlarıyla kağıt oynamayı çok severmiş. Benim en sevdiklerimden biri de horozlu olup Utku Bey’in direktörülüğe terfisini simgeleyen kurabiye :)

Bengi Hanım hatıra olması açısından siteye şu notu düşmemi rica etti;

“Evliligimiz kadar tatlı ve renkli kurabiyeler için Zeynep’e cok teşekkürler…Sevgili eşime evlilik yıldönümümüz için Mutlu Dükkan’dan tatlı bir anı olsun”

Çok şeker değil mi? Çok teşekkür ediyorum bu tatlı çifte :o)

Zeynep

6 tavşan zıpladı:

papatyaninguncesi dedi ki...

bu kurabiyeler çok güzel olmuş.bayıldım bunlara

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ve özel :)))
sevgilerimle
gamze

İlker Ergin dedi ki...

zeynepppp,süperrrr...ellerine sağlık canım.sevgiler...

Unknown dedi ki...

herşey harika bayıldım kurabiyelerine ellerine sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

sitenizi yeni keşfettim, çok ama çok başarılı.... tebrik ediyorum.. fiyatları istiyorum nasıl iletişime geçebiliriz??

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Merhabalar, çok teşekkürler, bana mutlu.dukkan@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan