27 Ağu 2009

Işkın Naz’ın birinci yaş kurabiyeleri

Mehmet Bey Ankara’dan bana ulaşıp çok sevdiği biricik yeğeni Işkın Naz için 1. yaşını kutlayacağı güne özel kurabiyeler hazırlamamı istedi. Çok yoğun şekilde kurabiye süslediğim şu günlerde Mehmet Bey ve yeğenini mutlu etmek için elimden geleni yaptım.

Bu arada Işkın Naz benim gibi 30 Ağustos doğumlu, ama aramızda tamı tamına 27 yaş fark var :) Büyüyünce beni hatırlar mı sizce ? :))

Zeynep

4 tavşan zıpladı:

Adsız dedi ki...

zeynep hanım harikasınız ellerinize sağlık gerçekten çok mutlu oldum özellikle yoğunluğunuzun içerisinde beni kırmayıp ışkınnazıma kurabiyelerini hazırladığınız için tşk ediyorum ayrıca kızımla birlikte sizinde doğum gününüz kutlu olsun herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle ...
saygılarımla

pasta evim dedi ki...

Çok şık olmuşlar zeynepciğim. Bir dayının yeğenini bu kadar sevmesi ne kadar güzel.Hepsi harika görünüyor ellerin dert görmesin.

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Mine'cim çok teşekkürler; inan bana Mehmet Bey harika bir dayı :)
Mehmet Bey benim için sizin beğenmiş olmanız en büyük keyif, sizinle çalışmak bir zevkti.
Sevgiler,
Zeynep

Işıl dedi ki...

mutlu bi hafta diliyorum

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan