30 Tem 2009

C.V temalı 30.yaş kurabiyeleri

Bu siparişi veren kişi anonim kalmak istedi :) Kendisi reklam ve pazarlama sektörüne yıllarını vermiş çok saygın birisi. Çok düşünceli davranarak, daha önce kendi ekibinde çalışmış olan bir Galatasaray Liseli’ye 30.yaş hediyesi olarak CV temalı özel kurabiyeler hazırlamamı istedi. Yani 10 adet kurabiye sahibinin doğumundan bugüne katettiği önemli aşamaları ve yılları sembolize ediyor. Bu yaratıcı fikre başından beri bayıldım ve çok büyük zevkle çalıştım. Kurabiyeler yarın sahibesine ulaşacak.

Sevgiler,

Zeynep

Ve benden hediye ekstradan “Mutlu Dükkan” kurabiyesi :)

4 tavşan zıpladı:

KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

ne kadar yaratici bir hediyedir bu:) tam 30. yasa yakisir bir hediye olmus...emegi gecen herkesin ellerine saglik:)

pasta evim dedi ki...

Fikir şık, yapan hatunda becerikli ve zevkli olursa tabi ki ortaya böyle güzel kurabiyeler çıkar.hepsi harika olmuş zeynepciğim .ellerin dert görmesin.

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Zeynepçim harika olmuşlar.Ellerine sağlık.

PASTA DANTELA dedi ki...

Merhabalar mutlu dükkan sizi ge ce nin bloğundan tıkladım ve size misafir oldum çok ta memnun oldum elinize sağlık tarzınız ve çizginiz farklı buda size farklılık katmış tebrik ediyorum sürekli izleyeceklerim arasında olacaksınız işlerinizde kolaylıklar dilerim..sevgi ile kalın...

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan