12 Haz 2009

Cam boncuk kursundan kurabiye siparişine :)

Bütün yakın çevrem bilir, ben her türlü el işine çok meraklıyımdır. El işi derken, skala çok geniş :) Türk işi (kasnak), yağlı boya, sulu boya, takı yapımı…küçüklüğümden saymaya başlarsak, upuzun bir liste çıkar.

Bunlardan biri de uzun süre beni cezbeden ve 3 kur kursa gitmiş olduğum cam boncuk yapımı(Lampworking). Kurshuni Cam Atölyesi’nin organize ettiği bu kurslarda tanıştığım birisi de Berna’ydı. Kursa gittikçe sohbet eder, çok keyif alırdık. Sonra benim kurs bitti, Berna’nınki de…Geçen sene cam boncuk çalışacak atölye ararken, güzel bir yer buldum. Çalışmak için randevu aldım, bir gittim, karşımda Berna! Meğersem evinde atölyesini kurmuş, cam takı yapımına başlamış =)

Berna’nın muazzam cam çalışmalarına ve yaptığı harika takılara www.kathre.com adresinden ulaşabilirsiniz…

Sonra çalışmalar, facebook derken bir daha kopmadık kısacası. Kendisi benim merak saldığım kurabiyeleri görünce, hemencecik arkadaşının yeni doğan bebeği Berra için sipariş verdi :)

6 tavşan zıpladı:

pasta evim dedi ki...

GENE DÖKTÜRMÜŞSÜN ZEYNEPCİĞİM ELLERİN DERT GÖRMESİN.

Ceren - Biri Pişirmiş Biri Yemiş dedi ki...

gerçekten de döktürmüşsün zeynepcim, pasta evim haklı :) hele agu ve ıngalar çok hoşuma gitti. hem zevkini ve yaratıcılığını konuşturuyorsun, hem de el işçiliğin çok iyi. daha çok şeyler göreceğiz senden, heyecanla beklemedeyiz. eline sağlık...

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Çok cici olmuşlar, Zeynepçim.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

çoook güzeller :))) hem neşeli hem de zevkli...
bayıldımmmm...
sevgilerimle...
gamze

zarpandit dedi ki...

beykozda bir cam ocağı vardı hayran kalmıstım ama gidememiştim aslında çok ama çok eğlenceli :)
şeker sen aştın kendini koşa koşa gidiyorsun :)

malzemelerinle ilgili sana bir sorum var bu şirin alfabe setini nerden aldın hangi boy bakem?

Nesobaby dedi ki...

aaa Zeynep çok şaşırdım Berna'yla ben de tanışıyorum arkadaşım Banu'nun çok yakın arkadaşı :) tesadüfe bak
neyse kendine iyi bak :)

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan