12 Nis 2009

Havalar güzelleşirken, yeni kurabiyeler…

Daha önce de yazdığım gibi, en büyük üzüntüm haftada bir kez kurabiye fotografı ekleyebiliyor olmam. Bütün hafta benim için sabırsızca geçiyor, haftasonu da bir an önce yaptıklarımı sergilemek istiyorum. Alttaki balonları ve kukuletayı çok yakın arkadaşımın yeni doğan oğlu Batu şerefine hazırladım. Doğumu çok ani olduğu için hastaneye doğum hediyesi olarak yapacağım kurabiyeler suya düştü.

Cupcake’ler ise denemek istediğim bir tarzdı, pembe hayal rengi, üzerine 3’er adet gül yerleştirdiğim bu kurabiyeleri oldukça beğendim.

Dondurmaların yeri benim için apayrı, yaz yaklaşırken yemeyi en sevdiğim şey dondurma :) Bayılıyorum…

Sevgilerimle…iyi pazarlar.

DSC02366

DSC02384

DSC02440

DSC02438

DSC02407

DSC02431

13 tavşan zıpladı:

pasta evim dedi ki...

BAK BAK ŞU GÜZEL KIZIN YAPTIKLARINA.GERÇEK BİR DONDURMA SEVER ANCAK BU KADAR HARİKA DONDURMA KURABİYELER YAPAR. ELLERİNE SAĞLIK. HEM KURABİYELER HEMDE VERDİKLERİ POZLAR
BÜYÜMÜŞLER DE KÜÇÜLMÜŞLER MAŞALLAH.
HAFTADA BİR KURABİYE AMA TAM LAYIKIYLE.
ELLERİN DERT GÖRMESİN ZEYNEPCİĞİM.

ASLI dedi ki...

Sevgili Zeynep; bu kurabiyeler yemeğe kıyılır mı? Vitrin süsü yapmak gerek =)) Ellerinize sağlık

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Teşekkur ederim yorumlarınız için, elimden geleni yapmaya çalışıyorum, her zaman çok harika olmasa da yavaş yavaş ortaya birşeyler çıkıyor sanki :)

pecete dedi ki...

Efendim sizi de ödül işine karıştırdık. Bilginiz olsun. Sevgiler...

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Hangi ödül, ne, kim, ne zaman, nerde? Yine heyecanlandim =)

Limonlu Kek dedi ki...

Bunlar ne kadar güzel, ne kadar sevimli , ne kadar özenli kurabiyeler böyle. Hele dondurmaları uzun uzun inceledim, süper olmuşlar. Bence çeyize sakla :) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş kurabiyeler, zevkli ve orjinal tebrik ediyorum :) Yolun çok açık olsun
Ellerine sağlık
Sevgiler
Gonca

İlker Ergin dedi ki...

oyuncaklar gelmiş.Çokta iyi olmuş.Çünkü bunlar harika olmuş.ellerine sağlık...Sevgiler...

Seda dedi ki...

şahane olmuşlar hepsine bayıldım ellerine sağlık,sevgiler....

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Merhabalar,herkese nacizane yorumları için teker teker teşekkür ediyorum. Gerçekten her biri benim için çok değerli, bol bol sevgiler :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Dondurma külahı favorim oldu .ellerinize sağlık çook sevimliler
sevgilerimle
Funda

sekerpasta dedi ki...

dondurma super olmus, cok begendim :)

burcak

karamelam dedi ki...

bloğunuz yeni ama yaptıklarınızla göz doldurmuşsunuz. kolay gelsin

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan