28 Mar 2009

Kırmızı ve beyaz kral ayılar :)

Bugün yaptığım kurabiyeler tabii ki bebek kurabiyeleri değil sadece,malzemelerime kavuşmuşken bu kadarcıkla kalır mıyım?

Ayılar yaptım, bir de melek, bunları bu akşam arkadaşlarla tabu oynarken afiyetle yiyeceğiz :) Yarına ancak kırıntıları kalır diye bugün bir an önce fotoğraflarını çekip yayınlıyorum.

6 tavşan zıpladı:

pasta evim dedi ki...

GÜZEL ZEYNEPCİK ARAMIZA HOŞGELDİN, NE İYİ ETTİN. GÜNÜBİRLİK KURABİYE KURSUYLA YAPTIĞIN KURABİYELERDE TAKDİRE ŞAYAN DOĞRUSU.(KURS ÖĞRETMENİNİN DE BU KONUNUN PİRİ OLDUĞUNU UNUTMAMAK GEREK TABİ Kİ.)ELLERİN DERT GÖRMESİN, HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Cok tesekkurler, kesinlikle Didem harikaydi, gerek verdigi dersten aldigim keyif gerekse ogrendiklerim cok cok cok faydali oldu bana. Bu pasta, tatli dunyasi ne guzel birseymis, herkes birbirini taniyor, destekliyor :) Cok mutlu oldum, tesekkur ederim tekrardan. Sevgiler...

pasta evim dedi ki...

ZEYNEPCİĞİM''BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİ VAR '' DEMEMİŞLER BOŞUNA. DİDEM'İM YOĞUN OLDUĞU DÖNEMLERDE SORULARIN OLURSA BANA DA MAİL ATABİLİRSİN.ELİMDEN GELDİĞİNCE YARDIM EDERİM. BLOĞUNUN ADRESİNİ DİĞER ARKADAŞLARIMA DA GÖNDERİYORUM.KOLAYGELSİN.
www.pastaevim.com MiNE

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE GİTMEK İSTİYORUM BU KURSLARA:)

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Zeynepçim, bloğun hayırlı olsun.Seni blog listeme ekliyorum.Sevgiler...

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Herbirinize teker teker teşekkürler, beni çok mutlu ettiniz :) Bloguma kimse gelmiyor diye üzülürken pıtır pıtır yorumlar geliyor, harika =)

Related Posts with Thumbnails
 
designed by GeCe personal usage for Mutlu Dükkan